! A little more Deep Inside... & out

Handwritings of a...whatever

! A little more Deep Inside... & out

Handwritings of a...whatever

Ambeon - Cold metal

COLD METAL

آهن سرد


Lying on my back on a railway

  روی ریل قطار به پشت دراز کشیدم
Looking at the sky and its full moon

به آسمان نگاه میکنم,ماه کامله

In the back of my head I feel the rumbling wheels

روی پشت سرم چرخهای پرسروصدا رو حس میکنم(صدایش را میشنوم)

Shaking my memories

خاطراتم رو تو مغزم زیر و رو میکنم

It's getting darker and darker and darker

داره تاریکتر و تاریکتر و تاریکتر میشه...

My hands are frozen and steam comes out of my mouth

دستهام یخ زدن و بخار از دهنم بیرون میاد

As I whisper my last words

درحالی که آخرین کلماتم رو زمزمه میکنم

Seem to fade away

بنظر میرسه که رو به نابودی میرن

The train is moving forward and closer

قطار داره میاد جلو و نزدیکتر میشه

Can't stand up and walk away

نمیتونم بیخیال این کار شم

Once I made my mind up so long ago

خیلی وقت پیش بود که تصمیمم رو گرفتم

Now I can't change

الان دیگه نمیتونم خودمو عوض کنم

It is just too bad

این خیلی بده


I feel so left alone, so forgotten

من احساس میکنم همه منو تنها گذاشتن ,(حس میکنم)خیلی فراموش شدم

Nobody knows where I am, no one misses me

هیچکس نمیدونه من کجام,هیچکس دلتنگ من نیست

Cold water runs from my eyes

از چشمهام داره آب سرد جاری میشه

And the cold is freezing my last tears

و سرما باعث میشه آخرین اشکهام یخ بزنن

Like I'm only half in my body, I can't feel

انگار فقط نصف بدنم سر جاشه;نمیتونم چیزی حس کنم

I think I'm already half gone, I can't think

فکر کنم تاحالا نصف وجودم رفته,نمیتونم فکر کنم

It's getting colder and colder and colder I can't breathe
داره سردتر و سردتر و سردتر میشه,نمیتونم نفس بکشم

Cold metal - burning in my back

آهن سرد-داره پشتم رو می سوزونه

Cold cold metal - freezing

آهن خیلی سرد;داره یخ میزنه

Cold cold metal - my head will burst open

آهن خیلی سرد;سرم متلاشی خواهد شد

Cold cold metal - it's been too much

آهن سرد سرد-تا همینجاشم برام زیادی غیرقابل تحمل بوده