! A little more Deep Inside... & out

Handwritings of a...whatever

! A little more Deep Inside... & out

Handwritings of a...whatever

Iron maiden - Hallowed be thy name

این یکی از معروف ترین کارهای Iron maiden ه که بیشتر بخاطر متنش(lyrics)معروف شده.خیلی ها این کار رو بهترین کار Maiden میدونند.

آخر معنی متن لینک دانلود آهنگ و توضیحاته ;گروه های قوی زیادی این آهنگو کاور کردن که لیستشون رو توی همون توضیحات گذاشتم.

Hallowed be thy name

زنده(مقدس)باد نام تو

I'm waiting in my cold cell, when the bell begins to chime.

توی سلول سردم منتظرم;در حالی که زنگ(ناقوس) شروع به صدا دادن میکنه

Reflecting on my past life and it doesn't have much time

زندگی گذشته ام را مرور میکنم;در حالی که چیز زیادی ازش باقی نمونده

'Cause at 5 o'clock they take me to the Gallows Pole,

چونکه ساعت 5;اونا منو به چوبه ی دار میبرن

The sands of time for me are running low...

شن های زمان;برای من به کندی سرازیر میشن...
Running low--ooohhh...

به کندی...

When the priest comes to read me the last rites

وقتی کشیش میاد که آخرین تشریفات مذهبی منو بخونه;


I take a look through the bars at the last sights

من تو نگاه های آخرم به هیات منصفه و جایگاه زندانی ها نگاه میکنم

Of a world that has gone very wrong for me

توی دنیایی که برای من خیلی اشتباه رغم خورد

?Can it be that there's some sort of error

آیا امکان داره یه جور خطا تو کار وجود داشته باشه؟(بوجود آمده باشه؟)

Hard to stop the surmounting terror. Is this really the end, not some crazy dream?

جلوگیری از این ترس فایق سخته.آیا این واقعا پایانه;یعنی یه خواب دیوانه وار نیست؟
Somebody please tell me that I'm dreaming,

لطفا یکی به من بگه که دارم خواب میبینم!
It's not easy to stop from screaming

سخته که جلوی فریاد زدنم رو بگیرم

But words escape me when I try to speak. Tears flow but why am I crying

اما وقتی میخوام حرف بزنم کلمات از دستم فرار میکنن.اشکها جاری میشن اما چرا دارم گریه میکنم؟؟؟

After all I'm not afraid of dying. Don't I believe that there never is an end?
با این همه من از مرگ نمیترسم.مگه من اعتقاد ندارم که هیچوقت پایانی وجود نداره؟

As the guards march me out to the courtyard

وقتی که نگهبان ها منو به محوطه میبرن ,

Somebody cries from a cell "God be with you". If there's a God then why does he let me go?
یک نفر با گریه از یه سلول میگه:"خدا بهمراهت".اگه خدایی وجود داره چرا میذاره من برم؟(بمیرم)
As I walk my life drifts before me

در حالی که راه میرم زندگیم پشت سرم سپری میشه(مرور میشه)

Though the end is near I'm not sorry. Catch my soul, it's willing to fly away.
با اینکه پایان نزدیکه من متاسف نیستم.به خودم میام;روحم میخواد به دوردست پرواز کنه
Mark my words believe my soul lives on

به سخنانم توجه میکنم;اعتقاد دارم که روحم به حیاتش ادامه میده

Don't worry now that I have gone. I've gone beyond to see the truth.
الان که رفتم دیگه نگران نیستم.من فراتر از این رفتم که حقیقت رو ببینم
When you know that your time is close at hand

وقتی که نزدیک بودن مرگت رو لمس میکنی,

Maybe then you'll begin to understand

شاید اونموقع بفهمی که;

Life down here is just a strange illusion

زندگی این پایین فقط یه توهم عجیبه

Yeah, Yeah, Yeah...Hallowed be Thy name
Yeah, Yeah, Yeah...Hallowed be Thy name
آره...زنده باد نام تو...

آره...زنده باد نام تو...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

!Thats it

-این ترجمه کلمه به کلمه نیست چون این شعره و اونجوری بی معنی و مسخره به نظر میاد.

-شعر سروده Steve Harris گیتاریست و تشکیل دهنده ی گروه ه. اکثر شعرهای Maiden رو ایشون میگه.

-این آهنگ جز بهترین آهنگای تاریخ متال ه.

-بعضی ها میگن reincarnation ادامه ای برای این آهنگه.اگه حسش بود اونم میذارم

-لیست گروه هایی که این آهنگ رو کاور کردن:

-لینک دانلود ورژن اصلی:


http://www.mp3raid.com/music/iron_maiden_hallowed_be_thy_name.html

کاور ها هم تو نت ریختن.کاور COF خیلی باحاله (**خل  وسطش یهو داد میزنه Ma Fu*kers)


در آخر هم اگه اشکال یا نکته ای دیدید ممنون میشم بگید...


Later

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد